IniciComissionsActes i Jornades › Constitució de la Comissió de Funció Púb...

Constitució de la Comissió de Funció Pública

29 novembre de 2016

Amb motiu de la constitució de la Comissió de Funció Pública de l’ACM, aprofitem per convidar-vos a participar en els àmbits sectorials de l’ACM, en aquest cas, en l’àmbit de la funció pública, que engloba alguns dels temes que generen més reptes en l’administració local en els darrers anys.

La constitució de la Comissió tindrà lloc el dimarts 29 de novembre del 2016 a les 11:00 hores, a la seu de l’ACM, carrer València, 231 5a planta de Barcelona. Podeu confirmar  la vostra assistència en aquest mateix correu comissions@acm.cat

Ordre del dia:

1)    Constitució de la Comissió de Funció Pública

2)    Organització interna: creació de la Comissió permanent i règim de funcionament

3)    Calendari de reunions 2017

4)   Ponència: «L’expedient electrònic: un canvi significatiu en el funcionament ordinari del personal al servei de l’Administració Local» i «La nova entrada en vigor de la llei de Procediment Administratiu» a càrrec del Sr. Josep Maria Amorós i Bosch, secretari de l’Ajuntament de Parets del Vallès

5)    Informacions vàries amb especial referència a l’Acord de condicions de treball de municipis de menys de 20.000 habitants.