
Divendres 14 de gener de 2022 l'ACM organitza un nou Debat Municipalista titulat 'Anàlisi de la Llei 20/2021, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat a l'ocupació pública'. Es realitzarà en modalitat online des de les 9.30h fins a les 14.30h, aproximadament.
Al llarg de la sessió s'analitzarà l'aplicació de la Llei 20/2021 a l'administració local pel que fa a l'estabilització del personal, així com les situacions del personal temporal laboral i funcionaris interins de nou ingrés a partir de la nova normativa i de la reforma laboral duta a terme pel Reial Decret-llei 32/2021.
Per poder seguir el Debat Municipialista de forma telemàtica, cal tramitar la inscripció a través del següent formulari que trobareu a aquí, on també podreu consultar el programa previst: