
El president del Fòrum Comarcal, Jordi Xargay va reunir-se aquesta setmana amb el president de la Diputació de Girona per expressar-li quin és l’estat dels Consells Comarcals del país.
La reunió, que s’emmarca dins el cicle de trobades que està fent el Fòrum Comarcal amb els màxims responsables de les institucions del país, va servir per explicar al president de la Diputació de Girona, Pere Vila, quines són les problemàtiques actuals que pateixen els consells comarcals. En aquest sentit, Jordi Xargay va explicar les dificultats que tenen els ens comarcals per a poder desenvolupar els serveis amb la màxima qualitat.
El president del Fòrum Comarcal i president del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, també va explicar al president de la Diputació de Girona, que els consells comarcals estan en constant contacte amb els pobles i ciutats del país i per tant, són coneixedors directes de les problemàtiques que pateixen.
Per la seva banda, el president de la Diputació de Girona va mostrar-se planament disposat a treballar per trobar millors vies de col·laboració entre les dues administracions.
La reunió del Fòrum Comarcal i la Diputació de Girona també va comptar amb la presència del president del Consell Comarcal de la Cerdanya, Ramon Moliner, membre del consell directiu del Fòrum.