IniciActualitat › Posem punt i final a la 6a edició del Postg...

Posem punt i final a la 6a edició del Postgrau de gestió de personal al servei de les entitats locals

06 juliol de 2021

Dilluns 5 de juliol es va fer la cloenda del Postgrau de gestió de personal al servei de les entitats locals, que ha completat la sisena edició. L'acte de cloenda va comptar amb la secretària general de l'ACM, Joana Ortega, que va destacar que la formació "permet donar el millor de nosaltres mateixos en la gestió pública, la interlocució amb la ciutadania o en els projectes per millorar els nostres pobles i ciutats". També va recordar que la Covid-19 "ha comportat canvis de relació, governança i presa de decisions en el món local", que han suposat noves maneres de treballar. I en aquest sentit, va explicar que per primera vegada la diplomatura ha inclòs el teletreball "com a element a tenir en compte per part de la gestió dels recursos humans i s'han donat pautes sobre com poder-lo implementar".

La sessió de cloenda va comptar amb el catedràtic de ciència política i de l'administració de la UPF, Carles Ramió, que va parlar de 'La funció pública del futur. Entre la pandèmia i el teletreball'.

L'edició 2020-2021 del Postgrau de gestió pública del personal al servei dels ens locals ha comptat amb 30 alumnes de diferents ens locals, que des del 30 de novembre de 2020 van cursar-lo de forma no presencial a causa de la pandèmia. Al llarg del Postgrau s'han donat pautes per millorar el funcionament i l'organtizació de l'administració pública local i conèixer el sistema normatiu jurídic que regula els recursos humans i la seva gestió. En aquest sentit, s'ha tractat des d'una perspectiva molt pràctica tota la part normativa i de gestió, adaptant-se a les noves necessitats en l'aplicació de gestió de personal i relacions laborals.