ACM
Tret de sortida al 'Seminari sobre Turisme: Cap on anem? On posem els límits?'
26 de febrer de 2025

Aquest dimecres, 26 de febrer, hem donat el tret de sortida al ‘Seminari sobre turisme: Cap on anem? On posem els límits?’. Amb més d’una vuitantena d’inscrits, aquest espai de debat i formació reuneix tècnics municipals i càrrecs electes per reflexionar sobre els reptes i les oportunitats del turisme als municipis catalans.
El seminari consta de quatre sessions en línia, que es duran a terme cada dimecres al matí fins al 19 de març, amb la participació d’experts del sector turístic, acadèmics i representants d’empreses i administracions públiques. Al llarg de les jornades es tractaran temes clau com la capacitat de càrrega turística, els efectes del canvi climàtic, les noves tendències del sector i l’optimització dels recursos patrimonials i turístics.
La primera sessió d’avui ha girat entorn dels límits del turisme i la seva evolució a Catalunya. La jornada ha comptat amb ponències que han reflexionat sobre el turisme a Catalunya i els principals reptes actuals. També, sobre les incerteses del turisme en el context de les transicions actuals.
Les properes sessions aprofundiran en conceptes com el turisme regeneratiu i intel·ligent, les noves tendències del sector i exposaran experiències pràctiques en la gestió turística municipal.
Notícies relacionades

21 d'octubre de 2025 Constituït el Consell Assessor de Seguretat de l’ACM en el marc de la Fira Municipàlia

20 d'octubre de 2025 Participem al Consell Mundial de la CGLU a Xi’an per aportar la visió del municipalisme català a la governança global
