IniciActualitat › L’ACM i Catalunya Ràdio organitzen el pri...

L’ACM i Catalunya Ràdio organitzen el primer diàleg híbrid a Twitter Spaces i a Catalunya Ràdio, amb motiu del dia del municipi, el proper 19 d’abril

13 abril de 2022

El proper dimarts, dia 19 d’abril, amb motiu del Dia del Municipi, l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, organitzen el primer diàleg - entrevista híbrid a Twitter Spaces i a Catalunya Ràdio, que comptarà amb la participació del president de l’ACM i alcalde de Deltebre, Lluís Soler, i serà moderat per la periodista Marta Romagosa.

L’acte constarà d’una entrevista - diàleg a la plataforma de debats “Twitter Spaces”, que començarà a les 9.30 hores, i on el president de l’ACM respondrà a les preguntes de la periodista de Catalunya Ràdio. Posteriorment, s’obrirà un diàleg amb els participants en l’espai, al voltant del municipalisme català i dels reptes de futur dels pobles i ciutats de Catalunya.

Es tracta d’un format innovador, on les persones que hi participin podran plantejar les seves preguntes i reflexions breus en directe, que respondrà el president de l’ACM. Twitter Spaces o els Espais de Twitter és una nova funcionalitat de la xarxa social que permet tenir-hi converses d’àudio en directe. Quan un dels perfils als quals un usuari segueix inicia o intervé en un Espai, a la part superior de la cronologia apareix una bombolla lila amb la seva imatge de perfil. Prémer-la permet unir-s’hi com a oient i, també, interactuar amb emoticones.

Posteriorment, el diàleg serà emès també a l’espai Catalunya al Dia, de Catalunya Informació, en una aposta per la producció de continguts transmèdia (ràdio i twitter), i híbrids (combinant l’entrevista amb la participació ciutadana). És el primer cop que la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals organitza un format d’aquest tipus, i és també el primer cop que l’ACM i la CCMA organitzen una producció de forma conjunta.

QUÈ: Entrevista - diàleg a Twitter Spaces + Catalunya Ràdio.

QUAN: Dimarts, 19 d’abril a les 9.30 hores. (I emissió al Catalunya al Dia, de Catalunya Informació, a les 13.30 hores, i a la pàgina web de Catalunya Informació).

ON: Comptes de Twitter @ACMunicipis (https://twitter.com/acmunicipis)  i @CatalunyaRadio (https://twitter.com/catalunyaradio)

QUI: Lluís Soler i Marta Romagosa (moderadora).

 

ENLLAÇ AL TWITTER SPACES