
El president de l’ACM, David Saldoni, ha participat aquest divendres al matí al col·loqui organitzat per Alcaldes.eu sobre “Innovació, municipis i persones: l’hora dels alcaldes i alcaldesses”. Durant la seva intervenció, el president de l’ACM ha lamentat que el món local està poc acostumat a planificar grans projectes. “Els ajuntaments hem de poder treballar a projectes a 10 o 20 anys vista. El desenvolupament del territori no entén de legislatures”, ha dit.
Per a l’alcalde de Sallent, cal potenciar el concepte de la concertació. Per aquest motiu, considera que cal treballar conjuntament entre els diferents agents per oferir els millors serveis a la ciutadania: “En un país per poder fer grans coses, hem de treballar conjuntament".
Per la seva banda, l’alcalde de Sant Climent de Llobregat i membre del CE de l’ACM, Isidre Sierra, ha reivindicat la innovació per recuperar l’entorn natural per oferir millor treball i més qualitat per a les persones.