IniciActualitat › Donem eines per millorar la tasca dels Conse...

Donem eines per millorar la tasca dels Consells Comarcals

16 abril de 2018

L’Associació Catalana de Municipis conjuntament amb el Fòrum Comarcal, han iniciat aquest matí la segona edició del seminari “Consells Comarcals al dia”. Després de l’èxit de la primera edició, aquesta pretén dotar els tècnics dels consells comarcals dels mecanismes necessaris perquè puguin exercir les seves competències de manera àgil, eficaç i participativa.

Fins a finals d’any és previst que es duguin a terme 6 sessions que tractaran temes tant diversos com la gestió de les subvencions; la gestió econòmica; l’urbanisme, medi ambient i habitatge; els serveis socials; la contractació administrativa i l’administració electrònica. “És important que els tècnics puguin millorar en tots aquests àmbits, però també és important que puguin compartir experiències”, ha explicat el secretari general de l’ACM, Marc Pifarré, en la inauguració del seminari.

Ha estat el president del Fòrum Comarcal, Jordi Xargay, qui ha apuntat que amb la celebració dels 30 anys de l’existència dels consells comarcals, es posa de manifest “la importància d’aquesta administració per a la vertebració del territori i per al progrés del país". Per aquest motiu, ha apuntat que “els Consells Comarcals són una estructura de futur per a Catalunya”.

Finalment, el Dr, Josep Ramon Fuentes, ha explicat que aquest seminari permetrà que els tècnics locals estiguin al dia per poder oferir els millors serveis.