
La sala d'actes del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha acollit aquest dimecres al matí una trobada entre responsables del Govern català i representants de l'ACM i l'FMC, juntament amb electes locals. L'objectiu era plantejar línies d'actuació i coordinació de polítiques amb el món local per ser més eficients i àgils.
La reunió de treball ha estat presidida pel Conseller de Salut, Antoni Comín. També ha comptat amb el president de la Comissió de Salut de l'ACM i alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, el director del Servei Català de la Salut, David Elvira, i la presidenta de l'Àmbit de Drets Socials de l'FMC, Lluïsa Moret. També ha comptat amb la presència de diferents càrrecs electes, representants i responsables de temes sanitaris d'ens locals catalans.
La trobada ha servit per presentar les línies estratègiques del Departament de Salut i CatSalut en política sanitària i de salut pública. Un dels objectius també era plantejar quin tipus de coordinació i col·laboració es pot establir amb el món local per millorar protocols d'actuació i oferir un servei més eficient.