
Ja s’ha formalitzat el contracte derivat de l’Acord marc de subministrament de paper i, per tant, els ens locals que vulguin ja poden començar a adquirir el paper d’impressió. La vigència del contracte és d’un any, prorrogable per tres períodes de dotze mesos, fins a una durada total màxima de 4 anys.
L’empresa adjudicatària és Lyreco i ofereix dos formats de paper, DinA4 i DinA3, en tres qualitats de paper verge i dos de paper reciclat. Cal subratllar una novetat que s’ha produït en aquest Acord marc: els preus del paper reciclat són entre un 5,5% i un 17,5% més econòmics que el paper verge. Amb aquests preus esperem que es produeixi un increment de l’ús d’aquesta tipologia de paper en els ens locals deixant clar, un cop mes, l’aposta per la sostenibilitat del món local.
Un aspecte que es repeteix en aquest Acord marc és l’equitat: tots els ens locals paguen el mateix preu pel paper. El termini de lliurament varia entre 2 i 5 dies depenent de la zona on es trobi ubicat l’ens local.
A l'apartat web, hi ha tota la documentació que cal complimentar per poder fer ús d’aquest servei. Tal i com marca la Llei de Contractes, cal que primer us adheriu a l’Acord Marc per fer la primera compra. Per aquest motiu us adjuntem el model d’adhesió al contracte derivat de l’acord marc. Un cop fet aquest pas, i sempre que vulgueu adquirir paper, heu de complimentar i enviar a l’empresa adjudicatària un segon document d’encàrrec de provisió.