IniciActualitat › Iniciem un seguit de jornades al territori p...

Iniciem un seguit de jornades al territori per parlar de bones pràctiques i novetats normatives en la contractació pública

22 febrer de 2017

La Central de Compres de l'ACM que ofereix als ens locals la possibilitat d'adquirir o comprar nou productes o serveis encetarà aquest mes de març una sèrie de sessions al territori per parlar de contractació pública. L'objectiu és posar sobre la taula les novetats legislatives en matèria de contractació que afecten als ens locals i presentar bones pràctiques en aquest àmbit.

Al mateix temps, s'aprofitarà el contacte amb el territori per copsar quines necessitats hi ha per incorporar nous productes i serveis licitats de forma agregada i com millorar els que ja s'ofereixen actualment.

Les inscripcions per assistir a les sessions ja estan obertes. Els llocs i dates són els següents:

- Barcelona - 7 de març a Mataró: Link per inscriure's

- Girona - 8 de març a Girona: Link per inscriure's

- Lleida - 15 de març a Tàrrega: Link per inscriure's

- Aran - 16 de març a Vielha: Link per inscriure's

- Alt Pirineu - 17 de març a Puigcerdà: Link per inscriure's

- Catalunya Central - 22 de març a Berga: Link per inscriure's

- Camp de Tarragona - 29 de març (lloc per concretar): Link per inscriure's

- Terres de l'Ebre - 30 de març a Sant Carles de la Ràpita: Link per inscriure's

- Àrea Metropolitana de Barcelona - 5 d'abril: Link per inscriure's