L’Associació Catalana de Municipis i Comarques, a través del Consorci de Desenvolupament Local de Catalunya, inicia un seguit de jornades al territori per conèixer noves demandes de serveis i productes que es puguin atendre a través de la Central de compres del món local.
Durant aquest febrer i marc es realitzaran vuit sessions per identificar noves necessitats, explicar els reptes de la transposició de la directiva comunitària en matèria de contractació i avaluar futures licitacions.
La primera jornada tindrà lloc el 17 de febrer a la seu del Consell Comarcal del Vallès Oriental, i anirà destinada als tècnics i càrrecs electes de la zona de les comarques de Barcelona. Seran sessions d’un sol matí que també serviran per conèixer iniciatives i bones pràctiques que s’impulsen en el territori.
Les jornades van dirigides a tècnics municipals, responsables d’àrees de contractació i compres, i a càrrecs electes i gerents municipals.
El calendari és el següent (clicant a sobre podeu visualitzar el programa):
- Barcelona: 17 de febrer (Lloc: Consell Comarcal del Vallès Oriental-Granollers)
- Girona: 18 de febrer (Lloc: Casa de Cultura-Girona)
- Camp de Tarragona: 4 de març (Lloc: Consell Comarcal del Tarragonès-Tarragona)
- Terres de l’Ebre: 5 de març (Lloc: Consell Comarcal del Montsià-Amposta)
- Lleida: 11 de març (Diputació de Lleida)
- Alt Pirineu i Aran: 12 de març (Lloc: Consell Comarcal Alt Urgell-La Seu d’Urgell)
- Catalunya Central: 18 de març (Lloc: Campus Motor-Castellolí)
Actualment, la Central de compres del món local ha licitat el servei de subministrament elèctric, de gas natural, compra de vehicles policials i serveis generals, d'impressores i equips de multifunció i assegurances. En els propers mesos, treurà a concurs la compra de paper d'oficina. I també està previst abordar l'apartat de maquinària tècnica i equips informàtics.