
L’Ajuntament de Terrassa confia en la Central de Compres de l’ACM per adquirir 10 vehicles policials Toyota Prius a través de l’Acord marc de mobilitat sostenible. Mitjançant aquesta compra, la cocapital del Vallès Occidental proveirà de nous vehicles a la policia i ampliarà així la flota ja existent.
Aquest model de vehicle és híbrid i compta amb les prestacions necessàries per a les diverses tasques que realitza el cos policial. A més, està proveït d’un aparell desfibril·lador que permet socórrer a una persona que es trobi en aturada cardiorespiratòria.
L’Ajuntament de Terrassa ja és usuari de diversos serveis de la Central de Compres de l’ACM: subministrament de paper i de gas natural així com d’aparells desfibril·ladors. Tots els serveis compten amb preus avantatjosos i segueixen amb la màxima escrupolositat la llei de contractes des de la més absoluta seguretat jurídica.