IniciFormació › AFEDAP 2022: 'Com millorar la comunicac...

AFEDAP 2022: 'Com millorar la comunicació i la imatge dels serveis socials' (formació no presencial)

Data curs
14 febrer de 2022 a 07 març de 2022

Amb aquest curs, QUE JA TÉ LES PLACES EXHAURIDES, es vol potenciar la reputació i la marca dels Serveis Socials en el territori

 

Objectius
  • Conèixer l’entorn i els diversos públics dels Serveis Socials locals per implantar una comunicació més productiva
  • Adquirir coneixements eficaços i pràctics de comunicació per als objectius perseguits
  • Aprendre a estructurar el missatge en relació als Serveis Socials amb un òptim ús de les dades i dels punts forts de l’organització i dels serveis.
Formadors
  • Víctor Puig, Consultor especialitzat en Comunicació a Internet i Reputació Online. Llicenciat en Ciències de la Informació per la UAB i Màster Europeu en Comunicació Interactiva, Telecomunicacions i Multimèdia per la mateixa universitat. Director de l’agència Zinkdo Digital. La seva experiència laboral està estretament vinculada a Internet des de 1996, ocupant càrrecs de creixent responsabilitat a empreses amb diferents models de negoci: editorials (Revista Web, La Vanguardia Publicaciones), portals generalistes (Excite), e-commerce (BOL, Bertelsman Online), portals verticals multimèdia (MTV, ParamountComedy, Nickelodeon) o agències de marketing online (Overalia).
     
  • Núria Palomares, Llicenciada en Ciències Empresarials, Marketing i Relacions Públiques amb postgraus en Alta especialització en Tècniques Gerencials i amb menció en Social Media i Marketing Digital.  Fins el 2008 treballa en l’àmbit comptable i financer obtenint una visió global de les organitzacions. Posteriorment s’estableix com a freelance especialitzant-se en comunicació digital corporativa i social media realitzant plans de comunicació, continguts corporatius i gestió en community management. Actualment desenvolupa estratègia digital i community management a Zinkdo.
     
  • Carolina Menéndez, Doctora llicenciada en Dret i Periodisme. Col·legiada a l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona amb especialització en tècniques alternatives de resolució de conflictes. Màster en mediació professional i postgrau en social media i content management, combina experiència en gestió publicacions editorials i mitjans socials.Al grup Wolters Kluwer va gestionar revistes per a professionals i butlletins corporatius d’entitats com el Col·legi de Notaris de Catalunya i l’auditora KMPG.
     
  • Víctor Guerrero, Llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i compta amb més de deu anys d’experiència en Social Media i Màrqueting Digital. Va començar la seva carrera com a redactor de continguts multimèdia per a webs d’informació i entreteniment, i poc després va començar a dissenyar estratègies de comunicació online amb els seus corresponents plans editorials. Entre les seves tasques hi era la creació i dinamització de les xarxes socials d’aquestes pàgines web.
Dades d´interès

Dates: 14, 21 i 28 de febrer i 7 de març

Durada: 15 hores

Horari: 9.30h a 14h

Us recordem que les places ja estan exhaurides

Promotors: ACM i iSocial