IniciFormació › Contractació pública innovadora, Càpsula ...

Contractació pública innovadora, Càpsula acceleradora (formació no presencial)

Data curs
04 desembre de 2024 a 16 desembre de 2024

Càpsula acceleradora per a tècnics de gestió, comandaments intermitjos o direccions del món local.

Amb aquesta formació s’assoliran els coneixements i les habilitats més importants de la contractació pública innovadora, així com elements pràctics a través d’exemples de bones pràctiques.

 

Programa:

Paradigma de la contractació píblica innovadora (CPI):

Emmarcar on se situa l’adminsitració pública en el context actual i com de necessari és implementar canvis en les àrees d’oportunitat de les entitats locals. La contractació és una clara área d’oportunitat per implementar innovació.

CPI vs innovació en la contractació:

Es porten a l’aula 3 experiències de tres grans ciutats que han innovat en la contractació per tal de veure en casos pràctics les oportunitats que ofereix la contractació pública.

De la teoria a l’acció:

Portarem a l’aula casos pràctics que es treballaran per grups per tal que apliquin el coneixement adquirit.

Dades d'interès:

Dates: 4, 9 i 16 de desembre de 9.30h a 12.30h.

Formadors: 

Sra. Aurora Corral, llicenciada en Dret per la Universitat Pompeu Fabra. Funcionària d’Administració Local amb habilitació de carácter nacional. Actualment, secretària de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès. 
 
Sr. Jofre Clofent, jurista especialista en contractaciópública. Actualment gerent de l’Ajuntament de Badalona, prèviament secretari accidental i Cap del Servei de Qualitat Admidnistrativa a l’Ajuntament de Premià de Mar.
 
Sr. Eduard Barcons, professional de la gestió des del 1999, amb responsabilitats de direcció tant a l’àmbit públic com privat. Fou gerent del Consell Comarcal del Berguedà i de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà. Actualment, exerceix al món privat.
 
Sra. Begoña Fernández, llicenciada en Dret per la Universidad Complutense de Madrid, Màster en Contractació Pública Local per la Universidad Autónoma de Madrid, Màster de dret ambiental del Colegio de Abogados de Madrid, Màster en Alta Dirección Pública de la Fundación Ortega Marañón. Directora General de Contractació i Serveis de l’Ajuntament de Madrid. Formadora en contractació pública de l’INAP i a l’Escola Municipal de Formació de l’Ajuntament de Madrid.
 
Sra. Marta Subirana, cofundadora d’Outliers. Formada a ESADE en direcció i innovació, té més de 20 anys d’experiència al món públic. Ha treballat en posicions de direcció vinculades a les àrees d’innovació, benestar social i desenvolupament territorial.
 
Sr. Jesús Rodríguez Castro, responsable del servei d’Informàtica de l’Ajuntament de Santiago de Compostel·la.
 
Sr. Michael Donalson.