
Cristina Soler cristina.soler@acm.cat 934 961 616 ext. 217
La forma com parlem, especialment si ho fem de cara al públic, ens pot tancar portes o obrir-les. Les converses difícils poden ser sanadores o destructives, depèn de com les afrontem i gestionem. Gestionar amb èxit una conversa difícil requereix seguretat i confiança per reduir malentesos, expressar una diferència d’opinió, i arribar a un acord satisfactori per a totes les parts implicades.
Objectius:
Millorar la qualitat de les nostres relacions professionals i personals:
● Aprendre a detectar quan una conversa s’està complicant i gestionar-ho amb èxit.
● Aprendre a atendre als usuaris/clients des de la nostra millor versió. Adquirir eines i habilitats per a dir les coses que són difícils d’expressar sense generar malestar a l'interlocutor.
● Aprendre a comunicar sense cremar-nos i sense cremar als altres
● Adquirir més consciència de com i des d’on ens relacionem amb els altres.
● Practicar eines i estratègies per tenir converses difícils.