IniciFormació › Procediment administratiu en els ens locals

Procediment administratiu en els ens locals

Data curs
04 juny de 2020 a 19 juny de 2020

Inscripcions abans de l'1 de juny

Davant la nova situació generada per la crisi sanitària, hem estructurat un seguit de propostes formatives no presencials dins del programa del Pla Agrupat AFEDAP 2020. La iniciativa sorgeix del treball entre les Diputacions de Girona, Lleida i Tarragona, que juntament amb l'ACM, preveuen seguir amb la formació i especialització dels treballadors de les administracions locals.

Aquest nou context ha obligat ja a afrontar una de les línies estratègiques que l'ACM ja s'havia plantejat durant aquest mandat 2019-2023. Acostar la formació contínua al territori potenciant les eines telemàtiques i no presencials. Som conscients que formar-se ha de ser un valor afegit dels servidors públics i volem posar les màximes facilitats possibles.

Així, presentem un programa formatiu integrat per una sèrie de sessions intensives, de curta durada, i molt especialitzades perquè siguin més fàcilment cursades. 
Objectius

Curs sobre el procediment administratiu en l’actual marc de l’administració electrònica. Conceptes fonamentals de la reforma legislativa.

 

Dades d'interès

Data: 4, 11 i 19 de juny

Horari:  De 12.00 h a 14.00 h

Places limitades

Formador: Pere Serrano, secretari de l’Ajuntament de Torroella de Montgrí

Promotor: Diputació de Girona

 

Inscripcions

Inscripcions abans de l´1 de juny www.ddgi.cat/AFEDAP