IniciActualitat › Participem a la clausura del VIII Fòrum d...

Participem a la clausura del VIII Fòrum d’actualització en dret local

22 juny de 2017

L’alcaldessa de l’Albiol, Lídia Guerrero, ha participat aquest matí a la clausura del VIII Fòrum d’actualització en Dret Local.  En els seus parlaments ha destacat la importància d’oferir als professionals al servei de l’administració local un espai d’actualització , perfeccionament, reflexió i debat sobre les qüestions d’interès en la gestió dels ajuntaments. 

L’objectiu del Fòrum és establir un àmbit permanent i continuat d’actualització, perfeccionament, reflexió i debat sobre qüestions d’interès en les diferents matèries que conformen el món de l’administració local destinat primordialment al personal al servei de les administracions públiques locals. “La vostra feina, ens ajuda als electes, a poder oferir els millors serveis als veïns i veïnes dels nostres pobles i ciutats” ha dit l’alcaldessa. 

En la seva intervenció també a posat a disposició dels electes locals els serveis de l’ACM, en aquest cas, els serveis jurídics. Sense oblidar els serveis de formació i la central de compres del món local.