
- Lluís Soler: “La resposta a la COVID19 ve de la mà de la responsabilitat individual, la recerca i la implicació i solidaritat de tots els pobles i ciutats. I és precisament això el que hem volgut fer amb aquesta iniciativa”.
- La campanya segueix oberta a tots els ens locals per tal de sumar esforços en la recerca contra la COVID19.
L’Associació Catalana de Municipis (ACM) lliurarà 15.000 euros a La Marató de TV3 d’aquest 2020, dedicada a investigar i lluitar contra la Covid-19. La Comissió de Presidència de l’entitat municipalista, que s’ha reunit aquest dilluns al migdia, ha acordat fer aquest donatiu arran de la mobilització dels ens locals i la participació en la campanya que va posar en marxa fa unes setmanes l’ACM adreçada a tots els pobles i ciutats del país..
Sota l’eslògan ‘Fes que destaqui’, la iniciativa pretenia sensibilitzar la població sobre un ús responsable de la mascareta i de les mesures de prevenció i protecció personal. L’objectiu era difondre aquesta conscienciació a tots els pobles i ciutats, a través de material gràfic, que destaca la importància, a nivell personal, de mantenir mesures de protecció i fer ús de la mascareta.
El president de l’ACM i alcalde de Deltebre, Lluís Soler, destaca que “hem de seguir insistint en la importància de protegir-nos i no relaxar-nos. Venen dies molt importants per poder afrontar la pandèmia a partir del 2021 amb garanties de poder veure la llum al final del túnel”. I afegeix que “la crisi sanitària també és una crisi econòmica i social. Des de la proximitat dels pobles i ciutats hem demostrat que hi ha compromís, iniciativa i treball per poder fer front a la reactivació socioeconòmica”.
Aquesta campanya ha estat basada, per al president de l’ACM, en 3 eixos: “la responsabilitat individual, la recerca i la implicació i solidaritat dels pobles i ciutats”, i se suma a les moltes iniciatives dutes a terme enguany pel municipalisme català per superar la crisi sanitària, social i econòmica derivada de la COVID19.