IniciActualitat › Nou programa d'oferta formativa del pla...

Nou programa d'oferta formativa del pla AFEDAP 2022 per als mesos de maig i juny de 2022

06 maig de 2022

Iniciem aquest mes de maig amb nova oferta formativa dins el programa AFEDAP 2022, destinat als treballadors públics locals, que està impulsat per les diputacions de Lleida, Girona i Tarragona i l'ACM. En total hi ha previstos 11 cursos, seminaris i jornades.

Les noves accions formatives tracten temes molt diversos. Hi ha un curs amb 9 sessions (una d'elles presencial, la última) centrada en la contractació pública. També, destaca un curs de dues sesions sobre prevenció de conflictes en les organitzacions públiques o la segona edició del curs 'Lideratge i apoderament femení'. Entre l'oferta també hi ha un curs introductori per conèixer en major profunditat el funcionament de l'administració pública local i que tindrà lloc al mes de juliol en dues sessions, i molts altres cursos.

Totes les propostes formatives es faran a través de videoconferència i les places són limitades. Estan pensades només per als treballadors públics de l’administració local, de les demarcacions de Lleida, Girona, Tarragona i les comarques de Barcelona adherides al Pla AFEDAP.

L'oferta formativa està penjada a l'APARTAT DE FORMACIÓ de la web de l'ACM, des d'on es pot formalitzar la inscripció dins de cada proposta formativa específica. També podeu consultar el PROGRAMA FORMATIU en formt pdf. Hi ha aquestes sessions formatives: