IniciFormació › Com afrontar una reunió en el teletreball. ...

Com afrontar una reunió en el teletreball. Recomanacions i eines pràctiques II juny (Formació no presencial)

Data curs
29 juny de 2020

Inscripcions abans del 26 de juny

 

Davant la nova situació generada per la crisi sanitària, hem estructurat un seguit de propostes formatives no presencials dins del programa del Pla Agrupat AFEDAP 2020. La iniciativa sorgeix del treball entre les Diputacions de Girona, Lleida i Tarragona, que juntament amb l'ACM, preveuen seguir amb la formació i especialització dels treballadors de les administracions locals.

Aquest nou context ha obligat ja a afrontar una de les línies estratègiques que l'ACM ja s'havia plantejat durant aquest mandat 2019-2023. Acostar la formació contínua al territori potenciant les eines telemàtiques i no presencials. Som conscients que formar-se ha de ser un valor afegit dels servidors públics i volem posar les màximes facilitats possibles.

Així, presentem un programa formatiu integrat per una sèrie de sessions intensives, de curta durada, i molt especialitzades perquè siguin més fàcilment cursades.

Objectius

Les reunions virtuals tenen un llenguatge diferent a les presencials. El canal és diferent i, per això, el seu codi també. Conèixer bé aquest canal marcarà la diferència entre l’èxit o el fracàs d’una reunió. A més, les reunions online són útils internament, però, de cara a altres entitats o empreses externes també. Si volem fer una presentació virtual, podem fer-ho, de manera atractiva i eficaç.

Dades d'interès

Data: 29 de juny (repetició del curs del 18 de juny)

Durada: 1 hora

Horari: D´11.00 h a 12.00 h

Places limitades

Formadora: Laura Valls, Homuork

Promotor de l’acció: ACM

INSCRIPCIÓ