![](https://www.acm.cat/sites/default/files/styles/publicacio_450x320/public/web_afedap_2021_19_3.jpg?itok=9RmErmGm)
INSCRIPCIONS ABANS DEL 16 DE NOVEMBRE
INSCRIPCIONS ABANS DEL 16 DE NOVEMBRE
Aprofundir en els diferents supòsits i problemàtiques que hi ha en fase d’execució del contracte.
Entre altres s’abordaran durant el curs:
L'anticipació als problemes que poden sorgir durant l'execució dels contractes
La ultractivitat dels contractes finalitzats
La distinció entre el responsable del contracte i la unitat de seguiment.
La imposició de penalitats al contractista per eventuals incompliments del contracte
Les modificacions dels contractes i els serveis o obres addicionals
La suspensió dels contractes
El control de la subcontractació
La resolució anticipada dels contractes
Les recepcions dels contractes
- Debatre i reflexionar sobre quines són les millors pràctiques per al seguiment dels contractes i la necessària planificació d'aquests, per evitar la ultractivitat dels contractes, per millorar la racionalització i per impulsar les polítiques públiques de l'ens local.
- Posar a la pràctica els coneixements teòrics i pràctics exposats pels docents, en cada una de les matèries tractades durant el curs.
Dia 1 (22 de novembre d´11 a 14h): “Qüestions prèvies a tenir en compte en l´elaboració dels plecs i la ultra activitat dels contractes”.
Formador:Jofre Clofent, Cap de la unitat de contractació de l’Ajuntament de Badalona.
Dia 2: (26 de novembre de 9.30h a 12.30h): Compliment i seguiment del contracte”
Formadora: Maria Llum Bruno i García, secretària del Consell Comarcal del Bages. Advocada administrativista i assessora jurídica.
Dia 3: (29 de novembre de 9,30 a 12.30h): “Modificacions del contracte”.
Formador: Adrià Soler Escolà, Cap de contractació de l´Ajuntament de Martorelles.
Dia 4: (10 de desembre de 9.30h a 12.30h):“Suspensió i extinció del contracte. Cessió i subcontractació”.
Formadora: Sònia Garcia Planella, advocada dels Serveis Jurídics de l´Ajuntament de Palafrugell
Dia 5: (17 de desembre de 9.30h a 12h30): Taula rodona: “Bones pràctiques, exemples i eines pel seguiment pràctic dels contractes”.
Formadors: Jordi Voltas, cap de contractació de l´Ajuntament de Reus i Carme Sayós, jurídica del Consell Comarcal del Vallès Oriental.
Dates: 22, 26 i 29 de novembre, 10 i 15 de desembre
Horari. Consultar dia de cada sessió al programa.
Obtenció Certificats: El certificat d'assistència s'obtindrà a partir del 80% d'assistència. El d'assoliment si es realitzen correctament les proves que es faran cada dia en finalitzar la sessió, excepte el dia de la Taula rodona que no n'hi haurà.