IniciFormació › Dinamització i promoció del comerç urbà:...

Dinamització i promoció del comerç urbà: eines i reptes de futur

Data curs
21 novembre de 2016 a 19 desembre de 2016
OBJECTIUS

El comerç és un dels principals motors econòmics d’un municipi. En general, els nous hàbits comercials, la proliferació de les grans superfícies, i la forta irrupció del món digital, requereixen que el comerç desenvolupi noves eines per ser més competitiu.

El reconeixement comercial dels municipis, i les eines de promoció i dinamització del comerç, resulten indispensables per a tots aquells tècnics i càrrecs electes que vulguin impulsar un millor comerç del seu municipi.

El curs que presentem, a continuació, vol ser un punt de partida per a tots aquells ens locals que vulguin dinamitzar el seu teixit econòmic i comercial.

De forma pràctica, el curs combinarà l’exposició de conceptes amb la presència de professionals del sector els quals vindran a exposar la seva experiència en l’àmbit de la nova dinamització comercial.

Aquest sistema, es complementarà amb un tour comercial per la ciutat de Barcelona on es visitaran mercats i eixos comercials, i on es mantindrà contacte amb associacions.

ESTRUCTURA

1. Estratègies bàsiques de dinamització comercial
Com iniciar un procés de dinamització comercial: eines per a la promoció del comerç urbà
Formats comercials i noves formes de comerç
El lideratge associatiu i el pla de dinamització

2. Reptes de futur i estratègies de foment del comerç
L’espai públic urbà: eines per afavorir un nou consum
Estratègies de cohesió i integració comercial

ALTRES INFORMACIONS

Lloc de realització: Aula de l'ACM

Horari: de 9 a 14 hores, tots els dilluns del 21/11 al 19/12

Docent: Oriol Cesena i Ares Tubau

INSCRIPCIÓ