RESOLUCIÓ CLT/958/2019, de 9 d'abril, per la qual es dona publicitat a l'Acord del Consell d'Administració de l'Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural, pel qual s'aprova la convocatòria en l'àmbit del patrimoni cultural, per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a la implementació de programes estratègics i de projectes específics dels museus per a l'any 2019 (ref. BDNS 449736).
S’ha publicat al DOGC el dia 16/04/2019 la RESOLUCIÓ CLT/958/2019, de 9 d'abril, per la qual s'aprova la convocatòria en l'àmbit del patrimoni cultural, per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a la implementació de programes estratègics i de projectes específics dels museus per a l'any 2019.
Es regeixen per l'apartat 6 de l'annex de l'Acord del Consell d'Administració de l'Oficina de Suport a la Iniciativa Cultural de 29 de març de 2019, pel qual s'aproven les bases específiques que han de regir la concessió de subvencions en l'àmbit del patrimoni cultural, publicat mitjançant la Resolució CLT/845/2019, de 4 d'abril (DOGC núm. 7850, de 9.4.2019).
OBJECTE I FINALITAT
L'objecte d'aquestes bases és donar suport als museus de Catalunya per dur a terme programes estratègics i projectes específics.
ENTITATS BENEFICIÀRIES
Poden optar a aquestes subvencions:
- Els ens locals de Catalunya i els organismes que en depenen.
- Els consorcis locals amb domicili a Catalunya.
- Les persones físiques, les fundacions i altres entitats privades sense finalitat de lucre que tinguin domicili a Catalunya.
Queden exclosos els museus que siguin de titularitat de l'Administració de la Generalitat o de les entitats o ens que s'hi adscriuen o en depenen o que siguin finançats majoritàriament per aquests.
TIPUS I QUANTIA D’AJUTS
La dotació màxima de la convocatòria és de 250.000,00 euros.
SOL·LICITUDS
El període per presentar les sol·licituds és del 17 d'abril al 6 de maig del 2019.
ENLLAÇOS
Enllaç: https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/7855/1738503.pdf
Bases reguladores: https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/7312/1590689.pdf
Bases específiques: https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/7850/1737293.pdf